3 תשובות
לא לקנות למי אכפת מיב אני אלך עם עט ואוזניות כל השנה
אנונימית
אל תקני תיק מקסימום תיק צד הכי פשוט שיש כאילו זאת שנה אחרונה אני אישית לא קניתי השתמשתי במה שהיה לי
לא חושבת שצריך לקנות תיק תקחי תיק קטן בשביל פאלפון ואוכל