2 תשובות
אני בדיוק כמוך.
תנסי ללמוד עם חבר/ה, ככה שניכם שקועים בתאגיל ואת לא בורחת לטלפון..
בהצלחה
להבין שזהו, מחר בגרות אחרונה. תני מעצמך עכשיו בפעם האחרונה ומחר זה ישתלם לך
באותו הנושא: