תשובה אחת
תנסי במקס סטוק או במרכז העיר בגלל שזה מקום של תיירים בדרך כלל אז מוכרים שם ביקר אבל קחי בחשבון ששם זנ יכול לעלות יקר (בגלל שזה מיועד לתיירים) ועכשיו זה לא יום העצמאות