2 תשובות
אני אומרת תעזבי לימודים לעשיו יהיה לך עוד הרבה זמן בשנה ונראה לי תתחרטי על זה שאת למדת גם בחופש לכי לעשות דברים נחמדים תלמדי בישול איפור... כאלה מקווה שעזרתי
מה שאת הכי מתקשה בו או מה שאת אוהבת
באותו הנושא: