6 תשובות
זה בסדר גמור, הוא אמר שהוא לא מאוהב בה אלא בך. הכל בסדר.
הוא אוהב אותה בקטע ידידותי כי היא קרובה אליו. לא כי הוא מרגיש כלפיה.
אני חושבת שזה בסדר הוא לא מסתיר לך שהוא אוהב אותה מבחינה חברה אולי היא עם אשיות טובה זה לא אומר כלום ובך הוא פשוט מאוהב אז זרמי ותביאי לו מלא נשיקות
יום טוב
אוהב אותה בתור ידידה
*עם
זה בסדר,הוא אוהב אותך. זה שהוא מחמיא לה לא אומר שהוא לא אוהב אותך,או שהוא בעניין שלה.
לדעתי זה כמו שיהיה לך ידיד שהוא יהיה מישהו שאת אוהבת מאוד בתור בן אדם וזה בסדר. הוא אמר שהוא מאוהב בך ואני בטוחה שזה נכון כי אם הוא היה רוצה הוא כבר היה עוזב אותך לטובת הידידה