6 תשובות
לא אני בגילך ולא היה לי בכלל יש לך את כל החיים לפניך
לא זה נורמאלי לחלוטין.
לא,הכל בסדר
הכל בסדר זה לגיטימי אין בזה שום בעיה
הכל בסדר את רק בת 15 :)
אני בת 19 ובחיים לא התאהבתי
אין בך שום דבר לא תקין כל אחד עם הטיפוס שלו והקצב שלו
אין בך שום דבר לא תקין כל אחד עם הטיפוס שלו והקצב שלו
אנונימית
באותו הנושא: