3 תשובות
אויש... אל תדאגי, תהיי אופטימית. לפחות הלכת וניסית, אני בטוחה שיעריכו את זה, אל תתבאסי.
תחשבי על זה שיש ילדים שנכשלו ובכלל לא ניגשו.
תחשבי על זה שיש ילדים שנכשלו ובכלל לא ניגשו.
גם לי זה ככה, אבל אין לך בכלל על מה להתבאס!!
במועד א קיבלתי 83, ובמועד הזה כבר ירדו לי 13 נקודות ויש לי עוד טעויות דקדוק אז אני אקבל יותר נמוך.
אפשר לגשת לאנגלית בהמון מועדים, אני אגש גם בחורף שנה הבאה. הטוב זה שלא צריך ללמוד.
אל תדאגי, העיקר התאמצת ועשית את הבגרות, גם אם לפעמים לא הולך זה לא נורא
במועד א קיבלתי 83, ובמועד הזה כבר ירדו לי 13 נקודות ויש לי עוד טעויות דקדוק אז אני אקבל יותר נמוך.
אפשר לגשת לאנגלית בהמון מועדים, אני אגש גם בחורף שנה הבאה. הטוב זה שלא צריך ללמוד.
אל תדאגי, העיקר התאמצת ועשית את הבגרות, גם אם לפעמים לא הולך זה לא נורא
גם לי
היו לי הרבה טעויות ודווקא חשבתי שהלך לי טוב, אני פשוט אגש לעוד מועד
היו לי הרבה טעויות ודווקא חשבתי שהלך לי טוב, אני פשוט אגש לעוד מועד
באותו הנושא: