11 תשובות
אלוהי התרנגולות
ביצה
תרנגולת
השניצל
אנונימי
התרנגולת כי היא אמא של הביצה
ובלי התרנגולות איך היו לנו ביצים
ובלי התרנגולות איך היו לנו ביצים
אבל הביצה באה קודם לפני התנרגולת כי ממנה התנרגולת יוצאת מהביצה
ביצה לא יכול להיות כי צריך שידגרו עליה ואני לא קונה תהתחמם איכשהו.
אז תרנגולת (השאלה מאיפה התרנגול)
אז תרנגולת (השאלה מאיפה התרנגול)
אלוהים יצר את התרנגול חחח
התרנגולת כי אם היתה ביצה מישהו היה צריך לדגור עליה. בום!
תרנגולת
באותו הנושא: