6 תשובות
תשתי מים ותביני שהוא כבר עבר את זה (:
יש עוד הרבה בנים בעולם
תתעודדי
וואי, זה בול מה שקרה לי עם חבר שלי לפני כמה שבועות.
תחשבי שהחלק הכי גרוע כבר מאחוריו, מפה המצב רק יילך וישתפר וממש בקרוב הוא כבר ירגיש טוב יותר :)
טוב
השקט שלפני
אתה דביל?
אנונימית
לא
אני ריאלי
באותו הנושא: