התחברות
הרשמה
בנות-מישהו שאתן לא מכירות שולח לכן באינסטגרם מזמן מה קורה מאיפה את והחלפתם לא יותר מעשר הודעות.
ואתמול שולח לכן היי ועניתן רק היום, ואז אמר לכן הייתי בעיר שלך אתמול, אבל עד שאת עונה.. מה הייתי רושמות?
8 ביולי 2018, 15:19
2 תשובות
"סורי"
B
Burning Rose
אני אישית הייתי רושמת "מה לעשות" או "מה אני אעשה"
נ
נו פרובלם