התחברות
הרשמה
יש לי חבר הבעיה שאני אוהבת עוד מישהו מה אני אמורה לעשות
8 ביולי 2018, 12:32
אהבה
תשובה אחת
לכי על מי שאת מעדיפה אבל אל תהי עם שניהם בו זמנית
צ
ציונות ופטריוטיות
באותו הנושא:
אני רוצה להיות בתת משקל, כלומר להיות יותר רזה ממה שאני אמורה להיות יש בזה בעיה
אני לא מבין מה הבעיה הזה שאני אוהב בנות רזות ויפות?!
הרחקתי מישהו שאני אוהבת.. מה אני אמורה לעשות עכשיו?
אני אמורה להפגש עם מישהו ואין לי בעיה שנתנשק יש לי בעיה שהוא יגע בי.. איך למנוע את זה?
ממש בא לי חבר אחד כזה שיחזק אותי שאני עצובה שיאהב אותי מלא ואהבה אמיתי.. הבעיה שאני מלאה והסוג שאני אוהבת לא אוהב כאלה..
אממ מישהו שאל אותי איך הוא נראה לדעתי, הבעיה שאני לא ממש אוהבת את המראה שלו, מה אפשר לכתוב לו בלי לפגוע?
מישהו מהכיתה כתב לי עכשיו בהודעה "אני אוהב אותך" מה אני אמורה לענות?
דיי הוא מסנן ואני אמורה לאמר לו שאני אוהבת אותו מה לעשות
כמה בחורים צחקו עליי שאני אוהבת ראפ וסרטי אימה מישהו יכול להסביר לי את זה? כי אני לא מבינה מה הבעיה בזה?לאן הגענו?
חבר שלי אמר לי שאני כלבה והוא אוהב את זה בי, אני אמורה להעלב?
שאני יושבת על מישהו מה אני אמורה להרגיש ואם אני לא מרגישה כלום יש לי בעיות? כאילו הבעיה כאן אצלי -_-?