8 תשובות
שואל השאלה:
ואי ממש לא. סדרה מעולה!
ואי ממש לא. סדרה מעולה!
אנונימית
יצא לי לראות חלק, הרוב אחלה אבל יש כמה דברים בייחוד הסוף שנוראים בעניי
כן. יש לי פצע בברך
קראתי את הספרים 0_0
ראיתי
סדרה מזעזעת
סדרה מזעזעת
סדרה הכי טובה שראיתי
אבל לא תהיה עוד עונה כי הספר הסתיים בחלק שביל מת
סדרה אחת הטובות אבל הסוף טיפה עיצבן אותי