8 תשובות
שואל השאלה:
ואי ממש לא. סדרה מעולה!
אנונימית
יצא לי לראות חלק, הרוב אחלה אבל יש כמה דברים בייחוד הסוף שנוראים בעניי
כן. יש לי פצע בברך
קראתי את הספרים 0_0
ראיתי
סדרה מזעזעת
סדרה הכי טובה שראיתי
אבל לא תהיה עוד עונה כי הספר הסתיים בחלק שביל מת
סדרה אחת הטובות אבל הסוף טיפה עיצבן אותי