4 תשובות
אני יותר חושב שזה לא יפה ולא על האינטלגנציה שם הבנאדם
זה פשוט מעצבן כזה מה הבעיה לכתוב ככה: שומנים, חלבונים
אנונימית
גם לי זה מפריע, אבל זה רק עניין של ידע
אנונימית
גם לי זה מפריע כל דבר קטן מפריע לי.. שיש סימן של טוש על הלוח שלא מחקו זה מחרפן אותי ואני הולכת למחוק