3 תשובות
לדעתי תל אביב
אנסטסיה תל אביב מעולה אבל לא חושבת שיש מקום להרבה ילדים
בג'ויה אני חושבת שיש וזו מסעדה מעולה
גורדוס בחולון, המבורגרים מדהימים, וגם קינוחים מטורפים

ממליץ בחום :)