4 תשובות
לא אתם נפרדתם מה יש לך לשלוח לו הודעה
לא
למה שתשלחי
לא מה הקשרר,רק אם את אוהבת אותו ורוצה לשלוח לך הודעה אבל את מעדיפה שהוא ישלח ראשון זה אגו.