5 תשובות
קינמון
קינמון, אפשר להוסיף פרי זה מושלם, דבש
אני מוסיפה בננה/תפוח אדום וחמאת בוטנים טבעית
אנונימית
כל דבר בערך
קודם כל שימי לב שהכנת במרקם שאת אוהבת, שזה לפי המרקם הרצוי בשבילך.
אחרי זה מומלץ להכין על בסיס חלב, זה מוסיף מלא לטעם ולמרקם, זאפשרה עושה מרקם עשיר וקרמי, גם חלב צמחי אם את לא שותה חלב רגיל.
אחרי זה שימי לב למתיקות, את אוהבת את הטעם הטבעי? אם לא, אפשר להוסיף סוכר, דבש, קינמון, מייפל, סילאן...
אחרי זה תחשבי לעצמך מה את אוהבת בדייסה? האם ישתלב לך פירות? אני למשל לא אוהבת שילוב של פירות כי זה קר, אבל זה טעים אפשר להוסיף כל פרי חתוך כרצונך.
אפשר להוסיף חמאת בוטנים, ממרח שוקולד, קוביות שוקולד מריר (מומלץ!), שוקולד חלב, חלווה, קינמון זה מדהים
כמעט כל דבר שאת אוהבת ישתלב יופי! תפוח וקינמון זה שילוב טעים! פירות יבשים כמו צימוקים, תמרים...
וזהו.
אני אוהבת ככה: דייסה על בסיס חלב, מוסיפה כפית סוכר ושתי קוביות שוקולד מריר בפנים שיימס. מושלם.
קינמון ודבש :)