7 תשובות
כן
שואל השאלה:
תודה על הכנות
ידעתי שזה מוריד
אנונימי
נו נו
שואל השאלה:
אבל חצי מהחברים שלי רק לומדים נהיגה עכשיו
אנונימי
לא, הכל טוב.
לא , ממש לא אף פעם לא מאוחר ובהצלחה בלימודים .
קצת, אני בת 17 ויש לי רישיון אז