2 תשובות
לנסות לפתח איתה שיחות
להתעניין בה, לדאוג לה, להראות לה שאכפת לך ממנה
אבל כל זה בלאט והדרגה ולא ללחוץ ולהיות דביק
תזמין אותה אלייך לסרט או שתצאו לאכול
להתעניין בה, לדאוג לה, להראות לה שאכפת לך ממנה
אבל כל זה בלאט והדרגה ולא ללחוץ ולהיות דביק
תזמין אותה אלייך לסרט או שתצאו לאכול
תנסה להתקרב אליה, להגיד לה אפילו שלום כשאתה רואה אותה, לשאול אותה שאלות על הבית ספר ועל עצמה
תעשה משהו אבל. אני הייתי במצב שלך אהבתי מישהו 4 שנים ולא עשיתי כלום וכשנגמר התיכון פשוט התחרטתי ואין איך לחזור אחורה
תעשה משהו אבל. אני הייתי במצב שלך אהבתי מישהו 4 שנים ולא עשיתי כלום וכשנגמר התיכון פשוט התחרטתי ואין איך לחזור אחורה
באותו הנושא: