4 תשובות
עברו מעל 4 שעות , זה בסדר אם תקחי כדור עכשיו לפני השינה :)
עדיף שלא זה לא בריא והורס את הכבד
תקחי אם את ממש צריכה
תקחי אם את ממש צריכה
תקראי על הקופסא כל כמה זמן מומלץ לקחת כדור אם בכלל יותר מאחד
לא כדאי.. כי לקחת כדורים בכללי זה מזיק לדברים אחרים בגוף.
רק אם יתחיל לכאוב לך תיקחי
רק אם יתחיל לכאוב לך תיקחי
באותו הנושא: