5 תשובות
אפשר למצוא את זה קצר ומסוכם בגוגל
שואל השאלה:
אם שאלתי פה אז סביר להניח שלא מצאתי
אנונימית
https://he.m.wikipedia.org/wiki/מונדיאל_2018

מקווה שזה עוזר :)
המונדיאל נערך במדינה אחת כל פעם למעט מקרים חריגים
שלב בתים
זה השלב הראשון של הטורניר
32 נבחרות
הן מחולקות ל8 בתים של 4 נבחרות
כל נבחרת משחקת מול היריבות פעם אחת
שתי הקבוצות הראשונות בטבלה בסיום המשחקים עולות לשמינית הגמר
אם אין הכרעת נקודות
אז יש הפרש שערים
אם נבחרת חטפה 4 שערים והכניסה 5 אז היא במאזן של +1
ואם נבחרת חטפה 5 והכניסה 4 אז היא במאזן של -1
במקרה כזה מי שעם מאזן חיובי עולה לשלב הבא
ואם גם זה אותו דבר
אז בודקים לפי מפגשים בין הנבחרות
ואם גם זה ללא הכרעה אז עוברים לשיטת צהובים
כרטיס צהוב שווה נקודה שלילית
כרטיס אדום שווה 2 נקודות שליליות
למי שיש פחות נקודות שליליות עולה
ואם גם זה זהה
אז עושים הגרלה
^שכחת לציין שנימחון=3 ננקודות תיקו נקודה 1 והפסד 0 נקודות,
ושהקבוצה שניצחה בבית א' תשחק נגד מקום שני בבית ב' ואותו הדבר המקום השני בבית א' ובבית ב',
ככה גם בבית ג-ד
בבית ה-ו
ובבית ז-ח