6 תשובות
לדעתי היא לא כלכך יפה
אנונימית
גם לדעתי היא יותר יפה ממריה
היא ממש יפה
אמלה תרגע ומהר יא מסכן אני לא מקנאה באף אחת , סהכ הבעתי את דעתי לא טוב לך תתקדם .
אנונימית
לדעתי היא יפה אבל מריה יותר
אנונימית
שואל השאלה:
חחח העיקר מחקו לי את התשובה אבל לך לא מי שנאמן מחקו לה ומהר אפילו אצטט אותה
"יא מסכן" "לא טוב לך תתקדם"
ותדגימי לי חמודה
חחח העיקר מחקו לי את התשובה אבל לך לא מי שנאמן מחקו לה ומהר אפילו אצטט אותה
"יא מסכן" "לא טוב לך תתקדם"
ותדגימי לי חמודה
אנונימי
באותו הנושא: