6 תשובות
לדעתי היא לא כלכך יפה
אנונימית
גם לדעתי היא יותר יפה ממריה
היא ממש יפה
אמלה תרגע ומהר יא מסכן אני לא מקנאה באף אחת , סהכ הבעתי את דעתי לא טוב לך תתקדם .
אנונימית
לדעתי היא יפה אבל מריה יותר
אנונימית
שואל השאלה:
חחח העיקר מחקו לי את התשובה אבל לך לא מי שנאמן מחקו לה ומהר אפילו אצטט אותה
"יא מסכן" "לא טוב לך תתקדם"
ותדגימי לי חמודה
אנונימי