8 תשובות
כן.. אבל לא מאוד
לא נראלי אחי הגדול מטומטם ועשה זאת
תאמת שלא
לכל אחד זה שונה.
זה תלוי הקליטה שלך ובשליטה שלך בשפה כעיקרון.
בתור אחת שעברה ל5 יחידות זה הרבה יותר חומר וברמה יותר "גבוהה"
זה תלוי הקליטה שלך ובשליטה שלך בשפה כעיקרון.
בתור אחת שעברה ל5 יחידות זה הרבה יותר חומר וברמה יותר "גבוהה"
לי אישית בכלל לא אבל זה משתנה מאדם לאדם
אני הייתי 4 יח' אנגלית ובמהלך הבגרות הבוחנת ראתה את סגנון הכתיבה שלי והמליצה לי לעלות ל5 יח' (היא הייתה המורה של 5). הקשבתי לה למרות שחששתי אבל אז התחלתי להשקיע יותר מאמץ, כמה שיותר למידה גם דרך סרטים סדרות מוסיקה, וסיימתי עם98.
הכל תלוי בך, אבל בהחלט צריך ללמוד כמו שצריך וברצינות, בהצלחה.
הכל תלוי בך, אבל בהחלט צריך ללמוד כמו שצריך וברצינות, בהצלחה.
לי זה לא קשה, אבל בכללי לפי מה שהבנתי אין הבדל כזה משמעותי בין ארבע לחמש
לא. לדעתי זה ממש קל