5 תשובות
הוא לא קיים
אין כמעט דבר כזה דיון מתורבת פה.
ואם את באמת רוצה לחפש את האמת, אז בחייאת אל תחפשי בסטיפס כי זה ממש לא המקום.
ואם את באמת רוצה לחפש את האמת, אז בחייאת אל תחפשי בסטיפס כי זה ממש לא המקום.
שואל השאלה:
לא מחפשת תשובה, מחפשת דעות
מעניינת אותי נקודת מבט
לא מחפשת תשובה, מחפשת דעות
מעניינת אותי נקודת מבט
אנונימית
שואל השאלה:
ועכשיו הסבר? כי רק נתת לי פסוק די נחמד שמסביר שאנשים כתבו שבטוח יש אלוהים
מאיפה זה ?
ועכשיו הסבר? כי רק נתת לי פסוק די נחמד שמסביר שאנשים כתבו שבטוח יש אלוהים
מאיפה זה ?
אנונימית
מאוד פשוט - לחשוב שאנחנו משהו אקראי ביקום הזה נוגד אפילו את הטבע האנושי
אפילו שיש כמה כאלה שמסתדרים עם המחשבה הזאת יחסית הם אנשים שעדיין מחפשים לעצמם משמעות בחיים בצורה כזאת או אחרת אז להם בתור בני אדם יש צורך בלחפש משמעות אבל לבריאה ויקום הוא מקום אדיש ושאנן שסתם קיים ?
מוזר מדי
אפילו שיש כמה כאלה שמסתדרים עם המחשבה הזאת יחסית הם אנשים שעדיין מחפשים לעצמם משמעות בחיים בצורה כזאת או אחרת אז להם בתור בני אדם יש צורך בלחפש משמעות אבל לבריאה ויקום הוא מקום אדיש ושאנן שסתם קיים ?
מוזר מדי
באותו הנושא: