תשובה אחת
עדיף לך להשאיר ככה כי אין לדעת מה יגידו לך על זה ובקשר לאיך שיצאת אף אחד לא מרוצה מאיך שהוא יצא שם אבל אפשר לחיות עם זה(:
Q_e