התחברות
הרשמה
עשיתי לפני שנה תעודת זהות ביאומטרית והתמונה יצאה זוועה וממש לא דומה לי!יצאתי כמו מסוממת נשבעת יצאתי כמו רוצחת-השאלה למטה
אני יכולה לעשות תמונת פספוקט חדשה ולהדביק עם סלוטייפ?! לא יאמרו לי כלום עלזה?!זה בעיה?
3 ביולי 2018, 12:13
תשובה אחת
עדיף לך להשאיר ככה כי אין לדעת מה יגידו לך על זה ובקשר לאיך שיצאת אף אחד לא מרוצה מאיך שהוא יצא שם אבל אפשר לחיות עם זה(:
Q
Q_e