4 תשובות
אני לפעמים טועה בזה
נשמע אותו דבר
נשמע אותו דבר
אולי יותר נוח להם להגיד את זה ככה..
אבל בתכלס אין לי מושג
אבל בתכלס אין לי מושג
כי הם אנושיים וגם הם טועים
זה נראה לי סוג של סלנג, אם אני לא טועה התחיל ממדגסקר 2 מהשיר "כולם להוזיז ת'טוסיק".
באותו הנושא: