4 תשובות
אני לפעמים טועה בזה
נשמע אותו דבר
אולי יותר נוח להם להגיד את זה ככה..
אבל בתכלס אין לי מושג
כי הם אנושיים וגם הם טועים
HOH
זה נראה לי סוג של סלנג, אם אני לא טועה התחיל ממדגסקר 2 מהשיר "כולם להוזיז ת'טוסיק".