4 תשובות
פשוט תגידי לו אני לא חושבת שזה פדיחה או משהו
כבר אמרת שאין לו בעיה עם זה ושענית שכן.
תגידי לו שאת רוצה שהוא יסדר ביניכם משהו
תגידי לו שאת רוצה שהוא יסדר ביניכם משהו
נשבעת יש לנו אותו מקרה חחח :)
יאללה חיים פעם אחת תגידי לו וקבלי את זה :)
יאללה חיים פעם אחת תגידי לו וקבלי את זה :)
אנונימית
לא פדיחה, בקטנה. אין בעיה עם זה.