10 תשובות
הגיוני לגמריי ;-)
never say never.
מה זה?
חח מה זה סדיסט? ואני לא מפגרת...!
שואל השאלה:
זה בנאדם שנהנה מסבל של אחרים ומפנטז רציחות ודברים כאלה...
ואל תצאו עלי עכשיו!
אנונימי
אוקיי (?)
בטח
זה בסדר גם אני ככה לפעמים ואני בת 14