10 תשובות
הגיוני לגמריי ;-)
never say never.
מזה?
מה זה?
חח מה זה סדיסט? ואני לא מפגרת...!
שואל השאלה:
זה בנאדם שנהנה מסבל של אחרים ומפנטז רציחות ודברים כאלה...
ואל תצאו עלי עכשיו!
זה בנאדם שנהנה מסבל של אחרים ומפנטז רציחות ודברים כאלה...
ואל תצאו עלי עכשיו!
אנונימי
אוקיי (?)
בטח
זה בסדר גם אני ככה לפעמים ואני בת 14
כן