3 תשובות
ראי בתגית "ירכיים, תרגילים". שם יש תרגילים לחלק הפנימי של הירך. באתר שלי - תרגילים נוספים תחת "כושר, ירכיים".
ד״ר ענת פלדמן מומחית סטיפס
יש תרגיל טוב שקראתי בספר "ירכים רזות בשלושים יום" והתרגיל הוא כזה: את צריכה להצמיד את הגב שלך לקיר ולאט לאט לרדת עד שאת מגיעה למצב של ישיבה באוויר ואת תומכת בעצמך ע"י הרגלים. תשארי ככה כמה שאת יכולה (זה מאוד קשה, אני לא מצליח להגיע ל2 דקות), תעשי את זה כל יום, פעם ביום וזה אמור לעזור. בנוסף, אם את רוצה עוד תרגילים תוכלי להיעזר בספר הנ"ל.
זה אכן תרגיל חביב כשנשענים מול הקיר על פיטבול. ל ה י ז ה ר מלחץ על הברכיים. אם כואב - להפסיק מיד.
ד״ר ענת פלדמן מומחית סטיפס
אולי תאהב גם את: