8 תשובות
תחיי בלי הזר לא יקרה כלום
תצטלמי עוד תמונה עם זר ותעלי 2 תמונות
אם התמונה יצאה יפה תעלי אותה זה בסדר או שתנסי לצלם עוד תמונה שיראו עם הזר
ומזל טוב!:)
ומזל טוב!:)
תעלי עם זר ובלי זר
עוד תמונה עם הזר מה הבעיה
תנסי להצטלם עוד פעם עם הזר ואם לא תצא תמונה יפה אז תשאירי את התמונה בלי הזר
ומזל טוב :)
ומזל טוב :)
אם את מעלה לאינסטגרם תעלי יחד 2 תמונות אחת בלי ואחת תצלמי את הזר בנפרד יפה כזה
תצלמי אחת עם זר עד שתצא לך יפה ואז אם תעלי לאינסטגרם תעשי אלבום של שתי תמונות אחת עם זר אחת בלי (: מזל טוב !!
באותו הנושא: