9 תשובות
חפש באינטרנט
לך לוטרינר פעם הבאה, לא להוציא לבד!!
לא מוציאים לבד! הולכים לווטרינר הוא מורח חומר על הפרווה ויש גם קולרים נגד קרציות, וגם כדורים כאלה נגד קרציות, תולעים וכו...
אסור להוציא,אבל כשכן,כמו במקרה של עלוקה הדימום יגמר תוך עשר שעות בערך
תביא אותו לוטרינר
ברגע שזה קרה היית צריך להתקשר לווטרינר ולשאול מה לעדות
שואל השאלה:
בסוף הפסיק לו הדימום, איך מוציאים קרציות?
בסוף הפסיק לו הדימום, איך מוציאים קרציות?
אנונימי
אסור להוציא קרציות ככה מכלבים, יש שיטות מסוימות כי הם נצמדים לכלבים עם השיניים שלהם
תחבוש לו את המקום , לא הייתי שם שום חומר על עור פתוח. חכה ועל הבוקר תביא אותו לווטרינר. שיהיה בריא.
באותו הנושא: