5 תשובות
אני הייתי מבזבזת 1000 על בגדים נעליים וכאלה ואת השאר חוסכת
למה המינוסים? זה מה שאני הייתי עושה כי אני אוהבת לקנות בגדים ונעליים
למה המינוסים? זה מה שאני הייתי עושה כי אני אוהבת לקנות בגדים ונעליים
3500 זה הרבה.. לדעתי תחפשי משהו ששווה את זה ולא סתם דברים כמו הנאות רגעיות לדוגמה גלידה..
לדעתי משהו שקשור לתחביב
לדעתי משהו שקשור לתחביב
לבזבז חצי ולחסוך חצי
תבצעי את המטרות שלך - כלומר אם נגיד את רוצה להוריד שומן אז תירשמי לחדר כושר ותעשי מינוי עם הכסף, או שתסעי לאנשהו אם זה מה שאת רוצה
אני הייתי מבזבזת גג 500 שקל על משהו שאני באמת רוצה, לא שטויות, ואת השאר חוסכת.
לדוגמה כרטיס להופעה בגולדן רינג לזמר/להקה שאת אוהבת.
לדוגמה כרטיס להופעה בגולדן רינג לזמר/להקה שאת אוהבת.