התחברות הרשמה

באסק פיפול נגיד אם אני נרשמת

ואז כותבת את המייל שלי
ולוחצת על לא לשלוח כל פעם שתשובה חדשה במייל
אבל בסעיף של המיילים כתוב שזה רק לצורך התחברות ולהודיע עם השאלה לא בסדר או משהו
הבעיה זה שהמייל של אמא שלי ואני לא רוצה שיישלח לשם מיילים של האתר הזה כי זה מביך

למי שבאסק פיפול
שולחים לכם עדכונים במייל?
(אלה שסימנו שלא)
30 ביוני 2018, 22:49
askpeople    
תשובה אחת
כן..
פשוט תצרי מייל חדש שלך ותשימי שם
C
Compass84
באותו הנושא:
מה עדיף אסק פיפול או סטיפס?
אתם שואלים גם באסק פיפל?
פיפול מי ער?
אסק פיפול וfxp זה אותו דבר?
אסק פיפל או סטיפס בלי להיות יפי נפש. מכל הבחינות מה יותר טוב אני אומרת אסק פיפל
שאלה למשתמשי אסק פיפול שכאן
גוד מורנינג פיפול! מה התיכנונים שלכם להיום?
אתם גולשים באסק פיפל?
תוך כמה זמן אמורים לאשר/לדחות לי שאלה באסק פיפל?
אסק פיפל, fxp או סטיפס?
אסק פיפל VS סטיפס?