התחברות
הרשמה
סיימתי ריצה ואני מזיעה רק בצוואר ובעורף, ובמצח בקושי.... הגיוני?
30 ביוני 2018, 19:07
זיעה
צוואר
הזעה
ריצה
פעילות גופנית
2 תשובות
כן
C
Cherry._.bomb
הכל הגיוני
A
AAMM
באותו הנושא:
סיימתי ריצת 3000 ב17:40 זה תוצאה טובה?
עשיתי החלקה היום אם מחר אני אעשה ריצה ואני אעשה קוקו גבוה מתוח זה יהרוס לי? (חשוב לציין שאני מזיעה מלאא)
אני סובלת מעיגולי זיעה ואני לא רוצה להזריק בוטוקס מה לעשות?
אני לא מרגישה טוב, אני מרגישה שאני עומדת להקיא וקר לי ואני מזיעה, מה לעשות?: (
למה אני תמיד מזיעה? גם שלא חם לי ואני לא רצה אני מזיעה
מה אפשר לעשות נגיד שאני לובשת חולצות, ואני, יוצאת מהבית יש כזה עיגול זיעה ואני ממש מזיעה מלא
יש לי היקי בצוואר ואני חייבת להעלים אותו מהר למישהו יש רעיון איך?
שאני מזיעה תמיד יש לי זיעה מתחת לחזה, זה מציק ומסריח ואני מרגישה לא בנוח, מה אפשר לעשות עם זה?
אני מזיעה זיעה קרה ואני מרגישה כאילו לא נכנס לי אוויר כמו ריקנות כזו, מה כדאי לעשות כדי שזה יעבור? אני נוסעת עוד יומיים
אני כל כך לחוצה, פועם הלב, מזיעה ואני לא מבינה ממה
צוואר תפוס מאד - נתפס לי הצוואר ואני לא יכול לזוז, מה אפשר לעשות?