16 תשובות
כיס אוויר
שבמהלך העלייה בטיסה האוזנים נסתמות אחושילנג! (לפחות אצלי זה ככה)
אוכל במטוסים -_-
שירותים דוחים ברמות קשות.
אנונימית
שתמיד אתה יוצא שאתה יושב ליד מישהו שאוכל שאתה רעב.
אוכל דוחה ורטוב יאק
שואל השאלה:
שתדעו שאסוג לאכול את האוכל של המטוס. זה ממש ממש לא בריא.
שתדעו שאסוג לאכול את האוכל של המטוס. זה ממש ממש לא בריא.
אנונימי
זה דוחה ברמות, אבל ממש
שהדייל מדבר איתך באנגלית ואני כזה: מה אתה רוצה לעזאזל (כאחת שגרוע באנגלית)
שאת חייבת לשירותים ומרוב סירחון את מעדיפה להתאפק כמה שעות..
ושתמיד ישלי כאב ראש בטיסות .-.
שאת חייבת לשירותים ומרוב סירחון את מעדיפה להתאפק כמה שעות..
ושתמיד ישלי כאב ראש בטיסות .-.
שנוגעים בחלון ומרגישים את הקור
שכל הטיסה מסתכלים דרך החלון ומנסים להבין איפה אנחנו ממה שרואים בין העננים
שמרגישים רעבים בטיסה ואין אוכל נורמלי במטוס אז מתחילים לספור כמה זמן יש עד הנחיתה כי רוצים כבר להגיע ולקנות משהו לאכול, ואז כשנוחתים לוקח עוד איזה שעתיים עד שיושבים לאכול
שכל הטיסה מסתכלים דרך החלון ומנסים להבין איפה אנחנו ממה שרואים בין העננים
שמרגישים רעבים בטיסה ואין אוכל נורמלי במטוס אז מתחילים לספור כמה זמן יש עד הנחיתה כי רוצים כבר להגיע ולקנות משהו לאכול, ואז כשנוחתים לוקח עוד איזה שעתיים עד שיושבים לאכול
דילות חופרות
כשאתה טס למדינה רחוקה ונדפק במהלך הטיסה עם תינוק מזדי.. שבוכה כל הטיסה ואתה מת לישון
שמישהו מספר לך שהוא התאפק בטיסה לא לחרבן ואתה כזה: "איזה פרייאר" שאתה נדפק לא ליד החלון וכל האנשים במטוס פשוט סוגרים את התריס ואתה לא רואה את הנוף
כשאתה משגע את הדיילים ומבקש קולה כל שניה, שנוחתים ואתה מת להשתין אבל הדיילים לא מרשים, כשיש הוראות בטיחות בקול רם במטוס במקרה של התרסקות ואתה לא יודע אם זה בכלל חשוב להקשיב לזה, שיש לך מגש של אוכל על המושב הקידמי ואתה מנסה לחלץ את עצמך באיזה שהיא צורה כדי שתוכל לקום וללכת לשירותים, כשאתה מוודא אלף פעם עם הדלת בשירותים ננעלה, כשקפוא לך רצח במטוס ולא משנה כמה אתה סוגר את המזגן הוא עדיין חודר אליך, כשאתה רוצה להיכנס לתא הטייס וכל הטיסה אתה במשא ומתן עם הדיילים, כשכל רגע מעניין אותך מעל איפה אנחנו נמצאים
כשאתה משגע את הדיילים ומבקש קולה כל שניה, שנוחתים ואתה מת להשתין אבל הדיילים לא מרשים, כשיש הוראות בטיחות בקול רם במטוס במקרה של התרסקות ואתה לא יודע אם זה בכלל חשוב להקשיב לזה, שיש לך מגש של אוכל על המושב הקידמי ואתה מנסה לחלץ את עצמך באיזה שהיא צורה כדי שתוכל לקום וללכת לשירותים, כשאתה מוודא אלף פעם עם הדלת בשירותים ננעלה, כשקפוא לך רצח במטוס ולא משנה כמה אתה סוגר את המזגן הוא עדיין חודר אליך, כשאתה רוצה להיכנס לתא הטייס וכל הטיסה אתה במשא ומתן עם הדיילים, כשכל רגע מעניין אותך מעל איפה אנחנו נמצאים
הרגע הזה שאתה בשירותים ופתאום המטוס מתחיל לזוז...
להסתכל מהחלון, לראות את הים ולחשוב מה יקרה אם המטוס יתרסק לשם
בהמראה יש הרגשה שקשה לתאר אבל ממש כיפית