5 תשובות
אין סיבה להתבייש לעולם
אל תתביישי בעצמך,תהי מרוכזת בלשנות את עצמך ולעבור את התהליך הזה על הצד הטוב ביותר
לא אל תתביישי תהני ותעשי חיים :)
ברור שאין. זאת מי שאת, הבושה לא תשנה אותך. זה שתרגישי אי נוחות ולא תלכי לבריכה לא יגרום לך להרזות, הפוך. אם תפתחי ביטחון עצמי גם תהני וגם תנצלי את ההזדמנות לעשות ספורט.
צודקת
באותו הנושא: