10 תשובות
היא לא תמות כי הסדרה עליה ויש לה חוזה לעוד איזה 2 עונות לפחות
אני חושבת שכשהיא תמות אז הסדרה פשוט תיגמר כי היא הדמות הראשית..
סורי לאכזב אותך מאמי אבל מארק מת
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שהוא מת
אני יודעת שהוא מת
אנונימית
שואל השאלה:
באותו רגע אני מתתי מבפנים גם
באותו רגע אני מתתי מבפנים גם
אנונימית
היא לא תמות
גם אני וגם שלוסי מתה וגם שדרק פשוט כואב
היא לא תמות
הכותבת של הסדרה לא תהרוג אותה (אולי רק בפרק סיום הסדרה) הם חתמו חוזה ביחד זאת הסדרה של שתיהן
למה אתם עושים ספוילרים יא רעים