2 תשובות
עישנת, נטלת קופאין או עשית פעילות מאומצת בחצי שעה שקדמה למדידת הלחץ דם? אם כן, זה בגלל זה.
אם לא, תפני לרופא
נתחיל מזה שאם את מתכוונת לדופק(ולא ללחץ דם כמו שכתבו פה) זה נורמלי לגמריי, הטווח של הדופק במבוגק אמור להיות בין 60-100 פעימות לדקה ואת בסדר גמור ואין לך מה לדאוג בכלל
באותו הנושא: