5 תשובות
לא חושבת, זה פחות מחודש
זה ממש לא איחור, זה עוד מוקדם
שואל השאלה:
תודה אהובות
אם עברו 23 ימים מאז קבלת המחזור זה נחשב איחור?
אנונימית
זה תלוי במרחק שבין המחזורים שלך. יש בנות שמקבלות מחזור כל 21 יום, יש בנות שמקבלות מחזור כל 30 יום. בעיקרון כשזה עובר את ה30 זה נחשב איחור
אם כבר לפני יותר מ5 ימים היית אמורה לקבל אז זה די מאחר, אבל לא בהכרח צריך לדאוג, מכירה אנשים שאיחר להם חודש ולא קרה כלום.
באותו הנושא: