8 תשובות
צניחה חופשית
השתמשתי בכוס חד פעמית פעמיים
אנונימית
דימיינתי את עצמי רוצח את אבא שלי.
כשהייתי בן 12 נתתי לשני אנשים להוריד אותי מהחלון של קומה 3 לחלון של קומה 2, כי השכן איבד את המפתח של הבית והיה לו ספייר בבית, כן, משוגע אני יודע.
אכלתי עוגת בית
מחוץ לבית
מחוץ לבית
מגלשות מים, רכבות הרים..
שטפתי כוס חד פעמית כדי לשתות שוב.
אנונימית
בנגי