5 תשובות
לילה טוב העופה הלוהטת, ותודה על המילים החמות
לילה טובי וסורי לבאס אבל מחר זה כב רהיום כי כבר השעה 3 בבוקר :)
שואל השאלה:
לחחח לא נורא
לילה טוב לכולם חלומות פז ושינה ערבה
כן

רק שאני בצבא
אז כל יום אני נמצאת באותו מקום ורואה רת אותם האנשים.