5 תשובות
לילה טוב העופה הלוהטת, ותודה על המילים החמות
לילה טובי וסורי לבאס אבל מחר זה כב רהיום כי כבר השעה 3 בבוקר :)
שואל השאלה:
לחחח לא נורא
לחחח לא נורא
לילה טוב לכולם חלומות פז ושינה ערבה
כן
רק שאני בצבא
אז כל יום אני נמצאת באותו מקום ורואה רת אותם האנשים.
רק שאני בצבא
אז כל יום אני נמצאת באותו מקום ורואה רת אותם האנשים.
באותו הנושא: