התחברות
הרשמה
מה דעתכם על זה? (פרוייקט לנערים בסיכון) -
קישור מצורף
27 ביוני 2018, 21:22
סיכונים
נוער בסיכון
נערות
פרוייקט
תשובה אחת
רעיון מדהים מה עוד אני יכולה לחשוב על זה
ר
רביד כהן
באותו הנושא:
מי יותר חזק/חזקה לדעתכם, ילד בן 10 או נערה בת 18? לדעתי ילד ממוצע בן 10 הרבה יותר חזק מנערה ממוצעת בגיל 18
לדעתכם זה בסדר לצאת עם ערבי או לא כדאי לקחת את הסיכון ועדיף לוותר?
המאמנת האישית שלי אמרה שהיא התחילה לאמן נערות בסיכון... למה הכוונה נערות בסיכון?
הייתם יוצאים עם נערה בסיכון?
סיכונים בעגיל בטבור - מה הסיכונים?
כדאיות של פרוייקט מיכא"ל - משתלם וכדאי להיכנס לפרוייקט הזה?
אני נער בסיכון ולא גר בבית, הגיוני שאני אוהב את המדריכים והנערים בהוסטל יותר מאת ההורים שלי ואחותי?
ילדים להורים גרושים נקראים ילדים בסיכון?
דחוף איך קוראים לסרט עם המורה שמנסה ללמד כיתה של נערים בסיכון?
פוריקט הילה זה בית ספר לנוער בסיכון? זה בית ספר לנערים ולנערות שמכל ביתי ספר אחרים עיפו אותם והיה להם בעיות זה נכון?
אני רוצה להתנדב במועדונית לילדים בסיכון, מישהו יודע מה זה ילדים בסיכון..?