11 תשובות
כולם
אולי במקרה הנדיר לא
אולי במקרה הנדיר לא
מסכימה..
אין לסמוך על אף אחד
כולם בסוף יפגעו בך ויגרמו לך להרגיש שאין כזה דברים חברים ובטח שלא טובים.
כולם בסוף יפגעו בך ויגרמו לך להרגיש שאין כזה דברים חברים ובטח שלא טובים.
אנונימית
לדעתי כן.
כמו שאת בסופו של דבר לא תתקעי לאף אחד סכין בגב יש עוד אנשים כמוך
ואפשר למצוא אותם
כמו שאת בסופו של דבר לא תתקעי לאף אחד סכין בגב יש עוד אנשים כמוך
ואפשר למצוא אותם
אנונימית
לא כולם.
אבל כל אחד כבדהו וחשדהו
אבל כל אחד כבדהו וחשדהו
אז לא תסמכי על אף אחד?
ממש ממש לא
לי יש חבר שמאז הגן אנחנו כבר החברים הכי טובים ואנחנו פשוט אף פעם לא רבים
אז כן יש דבר כזה חבר/ה הכי טוב/ה
לי יש חבר שמאז הגן אנחנו כבר החברים הכי טובים ואנחנו פשוט אף פעם לא רבים
אז כן יש דבר כזה חבר/ה הכי טוב/ה
אנונימי
שואל השאלה:
אני כבר לא סומכת על אף אחד, יש לי יחסית הרבה חברים אבל אני לא מכניסה אף אחד ללב שלי כל כך עמוק כדי לא להתאכזב אם הם פתאום ילכו
אני כבר לא סומכת על אף אחד, יש לי יחסית הרבה חברים אבל אני לא מכניסה אף אחד ללב שלי כל כך עמוק כדי לא להתאכזב אם הם פתאום ילכו
אנונימית
כל אחד פוגע בסופו של דבר. השאלה היא מי שווה את הפגיעות האלה?
חברים טובים באים והולכים... תבטחי רק בעצמך
חברים טובים באים והולכים... תבטחי רק בעצמך
כל כךך נכוןן
את לא נשארת עם אותם האנשים מבית ספר יסודי עד הפנסייה... אנשים באים והולכים.
ואם את לא נפתחת לאף אחד, למה שאחרים יתפתחו אלייך? חברים קרובים וטובים מוצאים אחרי שנפתחים אחד אל השני, לא אחרי שיצאתן ביחד לקניון ושם זה נגמר
ואם את לא נפתחת לאף אחד, למה שאחרים יתפתחו אלייך? חברים קרובים וטובים מוצאים אחרי שנפתחים אחד אל השני, לא אחרי שיצאתן ביחד לקניון ושם זה נגמר
באותו הנושא: