5 תשובות
כן
כן
גם אני אתמול החזרתי פלאפון לאיזה נער שאיבד אותו והרגשתי ממש טוב כי הוא ממש נבהל שהוא איבד את הפלאפון חחח
גם אני אתמול החזרתי פלאפון לאיזה נער שאיבד אותו והרגשתי ממש טוב כי הוא ממש נבהל שהוא איבד את הפלאפון חחח
בטח ,את עשית מעשה טוב:)
כן ברור שהגיוני
כן עשית מעשה טוב
באותו הנושא: