5 תשובות
כן
גם אני אתמול החזרתי פלאפון לאיזה נער שאיבד אותו והרגשתי ממש טוב כי הוא ממש נבהל שהוא איבד את הפלאפון חחח
{zZ
בטח ,את עשית מעשה טוב:)
כן ברור שהגיוני
כן עשית מעשה טוב