5 תשובות
אם הוא עסוק הוא יחזור אליך
אם הוא לא מייבש בהודעות שלו וכשיש לו זמן הוא מנהל איתך שיחה ומראה עניין אז תמשיכי כנראנ שבאמת אין לו זמן
אנונימית
אנשים לא אנשים תלותיים זה נראה שאת נואשת לצומת לב
שואל השאלה:
אני מתעניינת בו ורוצה לפתח איתו שיחה מה הבעיה לקבל ממנו תשומת לב?
אנונימית
לדעתי תפסיקי לשלוח.. את לא צריכה לרדוף אחריו..