תשובה אחת
אני עובדת בדרך כלל מחמש עד אחד בלילה במשמרות ערב.
אני מביאה אוכל מהבית, בעיקר דברים בריאים ומנסה להמנע מפחמימות.
את יכולה נגיד לאכול משהו קטן בבוקר , איזה קורנפלקס עם חלב, משהו בצהריים בריא, ואז בהפסקה שלך את האוכל שהבאת מהבית
אני מביאה אוכל מהבית, בעיקר דברים בריאים ומנסה להמנע מפחמימות.
את יכולה נגיד לאכול משהו קטן בבוקר , איזה קורנפלקס עם חלב, משהו בצהריים בריא, ואז בהפסקה שלך את האוכל שהבאת מהבית