תשובה אחת
אני עובדת בדרך כלל מחמש עד אחד בלילה במשמרות ערב.
אני מביאה אוכל מהבית, בעיקר דברים בריאים ומנסה להמנע מפחמימות.
את יכולה נגיד לאכול משהו קטן בבוקר , איזה קורנפלקס עם חלב, משהו בצהריים בריא, ואז בהפסקה שלך את האוכל שהבאת מהבית