26 תשובות
שואל השאלה:
הוא פשוט אכל במסעדה, שכח את הטלפון שם, ומשהו אחר אמר שזה הטלפון שלו ואנחנו הגענו חצי שעה אחר כך והוא כבר לקח אותו..
הוא פשוט אכל במסעדה, שכח את הטלפון שם, ומשהו אחר אמר שזה הטלפון שלו ואנחנו הגענו חצי שעה אחר כך והוא כבר לקח אותו..
אנונימית
לא חושבת..
אם החשבון גוגל שלו נשאר פתוח בטלפון בג'ימייל ובדברים האלה אתם תוכלו למצוא את הטלפון (אם הוא יהיה מחובר לאינטרנט) דרך find my phone של גוגל. סביר להניח שהגנב משתמש ב wifi כי הוא הוציא את הסים. תחפשי בגוגל את השירות הזה
יש שירות של find my phone של גוגל.
שאת יכולה לעשות באמצעות מחשב, להיכנס ולראות איפה הפלאפון ומשם להתקשר למשטרה שיתפסו אותם.
זה לא משנה שהסים בחוץ, אגב.
מקווה שיש סיסמא למכשיר.
שאת יכולה לעשות באמצעות מחשב, להיכנס ולראות איפה הפלאפון ומשם להתקשר למשטרה שיתפסו אותם.
זה לא משנה שהסים בחוץ, אגב.
מקווה שיש סיסמא למכשיר.
זה קרה בים לדודה שלי בדיוק עם אוצו טלפון אם אני לא טועה
זה אבוד, משטרה לא תעזור וחוץ ממצלמות אבטחה כלום לא יעזור
זה אבוד, משטרה לא תעזור וחוץ ממצלמות אבטחה כלום לא יעזור
אנונימית
יש את האפשרות הזאת רק אם הם נרשמו לזה מהתחלה^^
אנונימית
אפשר, אם יש לך גם גלאקסלי אז יש בהגדרות find my phone אבל זה רק אם אבא שלך עשה samsung account ואז אם הוא עשה דרך הfind my phone אתה מכניס את הסאמסונג אקונט לשם ואז זה מראה איפב הטלפון
תלכו לאותה מסעדה
הרי אמור להיות במסעדה מצלמות לא
תלכו תבקשו לראות מי הבן אדם שהיה שם וגנב
אחרי זה תלכו עם הצילומים של הגנב למשטרה ואז המשטרה כבר תטפל משם
עריכה
אע אופסי לא ראיתי שאנשים כבר כתבו רעיונות כאלה
הרי אמור להיות במסעדה מצלמות לא
תלכו תבקשו לראות מי הבן אדם שהיה שם וגנב
אחרי זה תלכו עם הצילומים של הגנב למשטרה ואז המשטרה כבר תטפל משם
עריכה
אע אופסי לא ראיתי שאנשים כבר כתבו רעיונות כאלה
יש אפשרות להתקשר לחברת הסלולר ולחסום את הטלפון לשימוש. פנו אליהם
ים ומסעדה זה שןנה לגמרי..
תתקשר מלא למספר תראה מתי הוא היה מחו בר לווצאפ
שואל השאלה:
אין במסעדה מצלמות אבטחה
אין במסעדה מצלמות אבטחה
אנונימית
כנסי ל find my phone באינטרנט ואז תתחברי לחשבון הגוגל שלו. אם אטלפון לא כבוי, זה אמור לזהות את המיקום ואפשר לנעול את הטלפון, למחוק את כולו ולגרום לא לצלצל גם אם הוא היה על שקט.
בהצלחה! ותעדכני
בהצלחה! ותעדכני
חשוב להתקשר בשביל להשבית את הסים
שלא תהיה לו גישה
ולאפס את הפלאפון.
שלא תהיה לו גישה
ולאפס את הפלאפון.
מצלמות אבטחה ולמשטרה?
לגמרי לא קשור אבל אהבתי את התמונה
תכתבי בגוגל find my android
אפשר לאתר את הטלפון ככה
אפשר לאתר את הטלפון ככה
כן כמו שאמרו תנסה עם האפליקציה
תעדכן מה קרה
תעדכן מה קרה
איזה מתחשבים הם השאירו את הסים...
בכל מקרה תעשו מה שpaint me red אמרה
בכל מקרה תעשו מה שpaint me red אמרה
אנונימית
איפה גנו את זה במקום יש מצלמות איך קנו את זה
זה קרה לאבא שלי!!!!
יש מפות דיגיטלית שאפשר לראות איפה הטלפון היה לפני שהוציאו
משטרה עד היום לא עשתה כלום
המשטרה לא עושה כלום ולא תעשה
לאנונימית שאמרה שצריך להרשם ל find my phone זה לא נכון, אני לא נרשמתי והצלחצי להשתמש בזה
יש סיכוי אבל הוא קלוש זה רק עם הוא יתחבר לאינטרנט אני מצרף פה קישור תיתחבר עם האנדרואיד שלו google account וזה אמור לאתר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: