תשובה אחת
מפרישים כמות מסויימת מהבצק ובעבר היו נותנים לכהן, היום פשוט שורפים את זה ומשליכים לפח בשתי שקיות, למה ? כי זו מצוות עשה מהתורה, זו מתנה לכהנים.