התחברות
הרשמה
מזה הפרשת חלה ולמה עושים את זה?
26 ביוני 2018, 03:55
הפרשות
הפרשת חלה
חלות
תשובה אחת
מפרישים כמות מסויימת מהבצק ובעבר היו נותנים לכהן, היום פשוט שורפים את זה ומשליכים לפח בשתי שקיות, למה ? כי זו מצוות עשה מהתורה, זו מתנה לכהנים.
א
אין אני - יש מצ"ר (פרשתי)
באותו הנושא:
מה עושים בהפרשת חלה? ולמה עושים את זה?
למה צריך חבר? אהבה זה הפרשת חומרים כימיים במוח
למה טוב הפרשת חלה?
למה יש הפרשה חומה זה רע?
למה עושים הפרשת חלה?
למה יוצא הפרשות (ביום יום) לאדעת למה אבל יוצא לי מלא הפרשות למה זה?
יש לי הרבה הפרשות בזמן האחרון ואני לא יודעת למה משהו אולי יודע למה זה קשור?
למה יש הפרשות?
איך עושים לייזר בכוס אם יש שם הפרשות?
יש לי הפרשות אם ריח רע מהנרתיק למה זה לא עובר ואיך אני נפתרת מזה?
למה יש לי הפרשות לבנות על התחתון?