2 תשובות
אתה צריך את הטופס הירוק...
שם המורה נהיגה מציין את כמות שיעורי הנהיגה שבצעת
השיעורים מתורגמים לשעות וותק נהיגה...

ללא טופס ירוק מהמורה הנוכחי תצטרך להתחיל מחדש- כי אין לך הוכחת וותק שיעורים.
בטח אני עשיתי את זה עם לא טוב לך והוא מושך אותך ומורח אותך כמו שוקולד תעיפי אותו למה כל המורים לנהיגה חראות