התחברות
הרשמה
מה לרשום לו חוץ מאמי הוא רושם חיימשלי . ?
23 ביוני 2018, 16:16
כינוי
תשובה אחת
חיים שלי , התגעגעתי אלייך , מה עשית עד עכשיו ?
מ
מחכה לשקט
באותו הנושא:
אתם רושמים חיים שלי או חיימשלי?
גם לכם זה מציק בעין שמישהו/י רושם/ת 'עם' במקום 'אם' ולהפך? וטעויות של זכר ונקבה שבמקום לרשום אליכן רושמים אליכם ולהפך?
אם הייתם יכולים לרשום לקראש שלכם הודעה מאנונימי, מה הייתם רושמים?
סקר- בנים אתם אוהבים שבנות קוראות לכם מאמי? (תפרטו מה אתם הכי אוהבים- מאמי/בובי/חיימשלי/לולי/עוד רעיונות משלכם)?
אני רוצה לכתוב לחבר שלי שבת שלום ולהוסיף "מאמי" "חיימשלי " וכו' למישהו יש עוד רעיונות?
רושמים מאמי או ממי?
איזה עוד דברים אפשר להגיד לבנים כאילו כמו מאמי חיימשלי?
האם לרשום לו בוקר טוב מאמי או לילה טוב מאמי זה מוגזם/ לא יפה לבנות?
האם לרשום לו בוקר טוב מאמי או לילה טוב מאמי זה מוגזם/ לא יפה לבנות?
בנים אתם אוהבים שקוראים לכם מאמי? תדרגו- מאמי, בובי, חיימשלי.
סיימנו כזה לדבר ( הודעות ) והוא רשם חיימשלי לא בא לי לסנן מה לרשום לו?