22 תשובות
מי לא? ♥
איכס סלינה
אני אוהבת את השירים שלה
אנ לא!
אני בליברית אבל אני מתה על סלינה היא פשוט מדהימה!
אני י י! מתה עליה (:
שואל השאלה:
שאלתי מי מעריץ שלה?
לא צריך לענות תשובות מגעילות כי היא ממש לא מגעילה היא מושלמת תגובות רעות לשמור בבטן!
שאלתי מי מעריץ שלה?
לא צריך לענות תשובות מגעילות כי היא ממש לא מגעילה היא מושלמת תגובות רעות לשמור בבטן!
היא שרה יפה, היא חמודה, בסך הכל היא דיי בסדר (:
לא רוצה אכלתי כל כך הרבה בורקסים שכבר אין לי מקום לשמור שם כלום
שואל השאלה:
אווף? או איך שלא קוראים לך..
טטחן בורקסים ותגיב במקום אחר אתה לא רצוי כאן זכותך לא לאהוב אותה אבל בבקשה אל תענה בצורה כזאת את לא אוהבת אותה אז השאלה הזאת לא בשבילך!
אווף? או איך שלא קוראים לך..
טטחן בורקסים ותגיב במקום אחר אתה לא רצוי כאן זכותך לא לאהוב אותה אבל בבקשה אל תענה בצורה כזאת את לא אוהבת אותה אז השאלה הזאת לא בשבילך!
אני לא שונא אותה אבל היא משפיעה לרעה על ג'סטין, הלוואי שהם ייפרדו כבר1 בגללה הוא לא כמו מה שהוא היה פעם...
אבל אני אוהבת תשירים שלה והיא נראית ממש טוב.. אה וגגם היא מעיקה ממיילי את הכל
אבל אני אוהבת תשירים שלה והיא נראית ממש טוב.. אה וגגם היא מעיקה ממיילי את הכל
שונאת*
מעתיקה*
מעתיקה*
שואל השאלה:
אנשים?
אולי לא הבנתם השאלה היתה מי אוהב \ת אותה זאת אומרת שמי שלא זכותו אבל הוא לא צריך להגיב כאן כי זה לא מה ששאלתיי!!!
אנשים?
אולי לא הבנתם השאלה היתה מי אוהב \ת אותה זאת אומרת שמי שלא זכותו אבל הוא לא צריך להגיב כאן כי זה לא מה ששאלתיי!!!
אנחנו לא צריכים רשות ממך לגבי מתי נגיב ומתי לא. תודה:)
שואל השאלה:
ז ו נ ה ושמה (חסוייה)?
תראי מאמי זכותך לא לאהוב אותה אבל אם מישהו בן תשע זאת את שאלתי מי אוהב אותה מה קשור לבת תשע את כמה את מטומטמת כאילו באמת?! השאלה מיועדת למי שאוהבת אותה או מחבב אותה אני בטוחה שגמאת את מעריצה מישהו מפורסם אבל אם את היית רושמת שאלה על מי אוהב אותו גם אם לא הייתי אוהבת אותו הייתי מכבדת אתזה או לא עונה בכלל כי לי יש כבווד ואני לא ילדה קטנה שמקללת מפורסמים כי אני חסרת חיים! אז לכי תמצאי חברים ותשחקי איתם בכדור בה ביי!
ז ו נ ה ושמה (חסוייה)?
תראי מאמי זכותך לא לאהוב אותה אבל אם מישהו בן תשע זאת את שאלתי מי אוהב אותה מה קשור לבת תשע את כמה את מטומטמת כאילו באמת?! השאלה מיועדת למי שאוהבת אותה או מחבב אותה אני בטוחה שגמאת את מעריצה מישהו מפורסם אבל אם את היית רושמת שאלה על מי אוהב אותו גם אם לא הייתי אוהבת אותו הייתי מכבדת אתזה או לא עונה בכלל כי לי יש כבווד ואני לא ילדה קטנה שמקללת מפורסמים כי אני חסרת חיים! אז לכי תמצאי חברים ותשחקי איתם בכדור בה ביי!
אנונימי
אפילו לא קראתי את כל החפירה שלך
מותק לכי לישון אין לך קייטנה מחר?
מותק לכי לישון אין לך קייטנה מחר?
שואל השאלה:
לא קראת את הכל?
מעניין לי ת'תחת בעיה שלך אני לרמה שלך לא יורדת נשמה!
את אומרת שאני ילדה קטנה אני בטוחה שאת בערך בת שבע ואת בכלל אמורה לישון בשעה כזאת אז תחנקי וביי.
לא קראת את הכל?
מעניין לי ת'תחת בעיה שלך אני לרמה שלך לא יורדת נשמה!
את אומרת שאני ילדה קטנה אני בטוחה שאת בערך בת שבע ואת בכלל אמורה לישון בשעה כזאת אז תחנקי וביי.
אנונימי
חמודה אני יותר גדולה ממך אז סתמי תפה שלך, ואם לא שמת לב קראת לי זונה ואני אפילו לא קיללתי אותך, אז לאיזה רמה אמרת שאת לא יורדת? יאללה ביי אל תטרחי לענות אפילו כי ני לא אקרא אתזה י לי יש חיים חוץ מלריב עם מעריצות בנות 9 של איזה שרמוטה. ביי ביי.
שואל השאלה:
תשרפי בגיהנום ביי.
תשרפי בגיהנום ביי.
אנונימי
תמר, את עדיין קטנה, רק בת 13.
האהה כלפייה עוד תחלוף לך. יש לך עוד מה ללמוד בחיים וחלק מהלמידה זה להתיחס בכבוד לדעות של אנשים למרות שהם גדולים ממך ב4+ שנים, כמוני לדוגמה.
עכשיו תירגע, קחי נשימה עמוקה ותספרי עד 10 ואני מקווה שזה יעבור לך
ואם לא, לכי לישון. מאוחר בשבילך! איפה ההורים מותק?
האהה כלפייה עוד תחלוף לך. יש לך עוד מה ללמוד בחיים וחלק מהלמידה זה להתיחס בכבוד לדעות של אנשים למרות שהם גדולים ממך ב4+ שנים, כמוני לדוגמה.
עכשיו תירגע, קחי נשימה עמוקה ותספרי עד 10 ואני מקווה שזה יעבור לך
ואם לא, לכי לישון. מאוחר בשבילך! איפה ההורים מותק?
שואל השאלה:
אני אווהבת אותה אתם לא זכוותכם אבל עזבוו אותי! אני לא צריכה עצות ממושפלים כמוכן שאלתי מי אוהב מי שאוהבת אותה ענה אז למה גם מי שלא אוהב אותה צריך לענות?!
השאלה הייתה מופנת למי אוהב אותה מי שלא שיענה על שאלה אחרת תוודה ביי ותמשייכו להגייב אם אתם רוצי םלי זה לא מזיז אתם רק מצחיקים אותי אם אתם חושבים שאתם בוגרים ועם הירידות שלכן עלי אז תמשייכו בכייף לילה טוב וביי!
אני אווהבת אותה אתם לא זכוותכם אבל עזבוו אותי! אני לא צריכה עצות ממושפלים כמוכן שאלתי מי אוהב מי שאוהבת אותה ענה אז למה גם מי שלא אוהב אותה צריך לענות?!
השאלה הייתה מופנת למי אוהב אותה מי שלא שיענה על שאלה אחרת תוודה ביי ותמשייכו להגייב אם אתם רוצי םלי זה לא מזיז אתם רק מצחיקים אותי אם אתם חושבים שאתם בוגרים ועם הירידות שלכן עלי אז תמשייכו בכייף לילה טוב וביי!
אנונימית
אני מתה עליה